:: Semakin aku terjun ke LEMBAH ILMU, semakin terasa kerdilnya diriku ini ::

Selasa, 17 Julai 2007

Projek 1 (Pemasangan Wireless) - SK Peringgit

Blog ini mula bersawang. Tindakan segera perlu diambil untuk membersihkan sawang yang mula melekat.


Kertas kerja untuk pemasangan wireles telah saya siapkan dan mendapat kelulusan daripada pihak Guru Besar. Pelan lakaran kedudukan Access Point telah dimantapkan dan mendapat kelulusan pihak pentadbir. Insyallah, bab urusan pemasangan wireless akan saya pelajari daripada En Zuri yang sememangnya mantap ilmu berkaitan ini.

2 ulasan:

legan berkata...

Telah membuka blog ini beberapa kali. Ini kali pertama respon saya. Nampaknya semua berjalan mengikut perancangan kumpulan anda. Tahniah. Saya akan melawat anda mungkin padaminggu depan.

azlanlin berkata...

terima kasih atas komen u. Bermakna pemantauan secara online juga boleh dilaksanakan di zaman IT. Itulah kemudahan yang disediakan oleh pihak kerajaan. Segalanya bergantung pada individu utnk aplikasikan kemudahan yang ada. TAHNIAH untuk u...