:: Semakin aku terjun ke LEMBAH ILMU, semakin terasa kerdilnya diriku ini ::

Selasa, 24 Julai 2007

Memanjat dan memaku!

Hari ni mula memanjat dan memaku kabel utk wireles. Awal pagi, kmi bertiga memakai pakaian formal. Rasanya macam tak selesa la pulak. Ketika ini kami hanya wiring di pusat akses untuk sambungkan ke hub dlm bilik tu.


Bila enjin dah panas dn mula nak wiring di perkarangan sekolah, kami ambil keputusan untuk menukar pakaian. Kami bergerak ke Maktab untuk menyalin pakaian. Kami dah jadi mcam ambil kontrak pemasangan wireless di sekolah la pulak.




Time hampir rehat, Cikgu Latifah (Penyelaras Makmal) tegur kami tengah buat kerja. Aku pulak mulut 'capoi'...siap minta air pulak. Dia dah tersegan dan akhirnya bawakan air botol siap dengan ais lagi. Alhamdulillah.



3 ulasan:

legan berkata...

Nampaknya telah mula projek wireless. Dalam gambar tidak kelihatan Kelana. Saya harap dapat laporan tentang peranan masing-masing dalam projek ini. Terima Kasih.

TokNabe berkata...

Selalu le kemaskini blog ni, inikan blog rasmi untuk praktikum.

azlanlin berkata...

Alamak, blog ni nak dijadikan rasmi ke? Nak kena buat betul2 nih bro! Harapan kita untuk melihat komen drp pesyarah kita mulai tercapai. MOHD KELANA menajadi juru gambar kerana keilatannya. Kami memahami!