:: Semakin aku terjun ke LEMBAH ILMU, semakin terasa kerdilnya diriku ini ::

Khamis, 9 Ogos 2007

Kerana nila setitik!

Ada benarnya pepatah orang tua-tua...KERANA NILA SETITIK, ROSAK SUSU SEBELANGA!. Inilah hebatnya bahasa Melayu, penyampaian maksud melalui kata-kata ada maksud yang tersirat.

Tujuan entri ini dimasukkan adalah seumpama untuk menerangkan apa yang berlaku dan dialami oleh penulis sendiri. Isu ini berkenaan dengan blog!

Bayangkanlah, kebaikan internet boleh diumpamakan memasuki lautan ilmu!. Oleh kerana terdapat kepincangan yang dilakukan oleh sebilangan kecil yang memanipulasikan ruangan internet ini untuk "perkara-perkara yang negatif", terpalit juga bahangnya oleh orang lain, termasuk penulis sendiri.

Renungan untuk semua pembaca blog ini, penulis agak sukar untuk update blog ini kerana telah disekat oleh Kementerian Pelajaran Malaysia atas dasar andaian pengguna internet menyalahgunakan saluran ini.

Contohnya, entri ini memerlukan masa yang panjang untuk diupdate kerana sentiasa ada paparan seperti yang telah diterangkan.

Sedangkan blog ini bertujuan untuk pemantauan pihak pensyarah (penyelia pembimbing) terhadap kami yang menjalani praktikum di SK Peringgit!

Wajarkah ini berlaku?

Tepuk dada, tanya selera!

azlanlin

Tiada ulasan: